tirsdag 27. oktober 2009

Julekalender
Jeg falt fullstendig for denne kalenderen (og resten av reportasjen) i en av Bo Bedres utgaver sist jul.
Tenkte jeg skulle prøve meg på noe lignende... I fjor hadde jeg en liten tass på bare 3 måneder, så jeg husker at jeg allerede da gledet meg til årets julefeiring:)

Har ikke helt bestemt meg om den blir i svart eller grå, men tenkte å lage den i filt i allefall. Liker så godt den store størrelsen, og så kan den jo faktisk brukes resten av året også:)

I dag har jeg slipt ned hele spisebordet, så nå er det bare å prøve ut litt forskjellige beiser på undersiden og se hva som blir best:)

Flere har spurt om serviset jeg kjøpte; det kommer fra Thomson Pottery. Jeg kjøpte det på Chic Living.

Lillegutt sover og jeg sitter høyt med beina, og nyter lukten av nyvasket tøy som akkurat er hengt opp:)

7 kommentarer:

  1. Oj, vilken FIN kalender, I LIKE...
    Tack för tipset =)

    ~A-M~

    SvarSlett
  2. herlig! det blir spennende å se din variant!

    klem Beate

    SvarSlett
  3. Stilig! Dette blir flott hos deg!

    SvarSlett
  4. Oj, ja den var rålekker! Utrolig stilig i både gått og svart kan jeg tenke meg! Spent på bordet ditt! Ha en fin kveld. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Den var supernice, og passer nok særdeles godt i ditt
    fine hjem:) Gøy med kalender:))

    SvarSlett
  6. Flott julekalender. Kan tenke meg den hadde blitt fin i grå filt.. Og så nydelige bilder du viste av hjemmet ditt i forrige innlegg.. Du er flink! :O) Ønsker deg en god dag!hilsen polly

    SvarSlett
  7. Den är en favorit hos mig också! Jag har den på min julblogg om du har lust och kika! Roligt att hälsa på hos dig!! Jättefint!
    Kram Malin

    SvarSlett