torsdag 29. juli 2010


Tapetkupp...
Jeg var innom Home & Cottage her en dag, og gikk tilfeldigvis forbi en kurv med tapetrester. Det kan nesten ikke kalles rester engang, for rullene var så og si ikke brukt i det hele tatt...
To som "ropte" på meg, var disse herlige i sart rosa og offwhite. De var jo bare nødt til å bli med hjem;)
De har allerede prydet både bryllups - og bursdagsgaver, og nå har jeg lyst til å ta dem i bruk i interiøret, i små porsjoner...
Jeg synes også at de to harmonerer veldig godt sammen, så vi får se hva som kommer ut av dem etterhvert... Et yndig pikerom hadde jo også vært den perfekte location...:)
Jeg synes tapetruller er vakre i seg selv, så foreløbig har de fått sin plass i en zinkboks, sammen med de andre rullene mine, oppå peisen. Et lite fargeinnspill i et ellers så hvitt interiør...


Ønsker dere alle en fin dag,
Klem Kjersti



13 kommentarer:

  1. For en nydelig tapet, og så lurt å sette den fremme slik!

    Ha en super dag min venn..

    Klem t

    SvarSlett
  2. Nydelige tapeter!!! Så koselig ide å ha dem framme! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Lekkert! Er nok fin dei fleste stadar!

    Klem E :)

    SvarSlett
  4. Fina bilder som vanligt på din blogg!

    Ha en bra dag!

    Kram Linda

    SvarSlett
  5. Flotte tapeter og herlige bilder =)

    Ha en fortreffelig dag frøken =)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlig tapet, skjønner godt at den fikk bli med da ja....
    ha en flott dag
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Så fina tapeter! Passar ju utmärkt att ha framme bara som prydnad och dekoration.

    ha en bra dag!

    kram pernilla

    SvarSlett
  8. Så fine tapeter! Du vet å finne det du;)
    Jeg har ikke vært så flink å kommentere hos deg i det siste. Men jeg får innleggene med meg. Fortsatt til stor inspirasjon!

    SvarSlett
  9. Kjempefine, både til pynt og til evt et fremtidig barnerom;)
    Ellers finner du nok noe annet lurt å bruke dem til, du kreaative;)

    SvarSlett
  10. Kjempesøte tapeter, så heldig du var! - Og forresten, jeg reiser ikke til Uruguay med det første, altså, må vel høre om jeg får kjøpe de 1800kvm til spottpris først;-)... Ha en flott kveld! Klem fra Laila

    SvarSlett
  11. søte tapeter. liker også å finne slike tapetskatter. har mange halve og hele ruller. utrolig hvor mye fint man kan bruke det til. :-) å så er det jo dekorativt også.

    Fikk selv tak i to ruller på et utsalg for designers guild i dag til 30,- for begge. det mener jeg bestemt var et skup!

    Ha en flott dag/kveld.
    Klem fra Mirjam

    SvarSlett
  12. Hvilke herlige tapeter! Spenneden å se hvor de får plass, eller hva du planlegger å bruke de til....
    TUsen takk for så hyggelig kommentarer om kjøkkenet! Ja jeg er in love!

    SvarSlett
  13. Så stas at du likte tapetrestene våre! Har selv måtte ha med noen slike hjem, akkurat av samme årsak som deg; bruker de til kort og gaveinnpakking! Ønsker deg en fin sensommer!

    SvarSlett