mandag 26. september 2011



Tur-retur Bergen på én dag


(Heidi, meg & Tonje, med våre søte små)


Som jeg skrev på fredag så var helgen vår luftig, i den fortstand at jeg og Ludvig tok oss en aldri så liten flytur til Bergen. Og at jeg plustelig fikk for meg denne idéen, det kommer jeg i allefall aldri til å angre på!
Her bor nemlig flere av mine nære bloggvenner, og å møte disse jentene er alltid like koselig kan jeg love.



(Skjønneste Tilde og Ferdinand, med tillatelse fra mammane)


Mange av dere kjenner jo disse to som jentene bak bloggene Fru Fly og Forever Love, og ekstra spesielt er det at vi har fulgt hverandre gjennom graviditeten det siste året. Vi ble alle tobarnsmammaer nå i sommer, og at vi skulle få til å treffes MED barn, hadde jeg ikke trodd skulle skje så raskt må jeg innrømme.
Jeg og Heidi hadde en veldig koselig helg i Oslo sist høst, mens Tonje var det første gang jeg traff irl. Hun og lille Ferdinand sto og smilte til oss på Flesland da vi landet tidlig lørdags morgen:)
Og JA, de er like fantastiske som bloggene deres, kanskje enda bedre også faktisk;)






Lille bebisen min er jo bare en drøm å ha med på tur. Og enda enklere er det jo når alle disse jentene er erfarne mammaer, som gjerne vil låne og kose litt;) Her slapper han av i armkroken til søte Astrid.
Vi var jo her i anledning Interiør & Boligmessen, og lørdagen startet med en bloggfrokost, etterfulgt av en "sofaprat" med noen utvalgte bloggere. Over ser dere Heidi og Linda (Den Gode Feen), samt Cecilie (Emmeline), som var konferansier.
Det kom utrolig mange mennesker utover dagen, og det var mange fine utstillere og stands. Jeg selv fikk ikke tatt så mange bilder av dette, men flere av de jeg linker til her, har allerede postet fine innlegg.



(Fra venstre: Linda, Tonje, (venninne uten blogg), Bodil, Cecilie og meg)


En herlig gjeng med bloggejenter, ute og spiser sushi og thai lunjs!
Linda og Cecilie møtte jeg for andre gang, og som jeg har sagt tidligere, når man møter andre bloggere så er det som om vi alltid skulle kjent hverandre. Søte Bodil (Bodil-Bo) som mange kjenner som en fantastisk fotograf, møtte jeg for første gang. Hun var også hyret inn som fotograf for messen. Jeg kan love at lattermusklene får kjørt seg med denne gjengen;)
Det er disse stundene som gjør det ekstra hyggelig å være blogger, og jeg er så utrolig glad for alle dere jeg har møtt og blitt kjent med i løpet av disse årene. Jeg blir like overveldet hver gang over hvor mange bra kvaliteter det bor i dere der ute. Fantastiske jenter tvers i gjennom! Nå ble det mye skryt her ser jeg, men det er søren ikke uten grunn;)

Og i tillegg til disse hilste jeg også på jentene bak bloggene Hjem og Lykke (Jannicke), Mali-mo, Sommerlyst, Vestablikk, Misarella (Marte), Rosemary & Tyme, Mitt Lille Hjem, for å nevne noen...



Tusen takk for en kjempefin dag, gleder meg allerede til neste anledning!



KLEM





28 kommentarer:

  1. Kjempekoselig å treffe deg Kjersti, selv om det blir litt sånn heltisk ;) Og lile skjønneste Ludvig ;)

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det så jo utrolig kjekt ut! Jeg har også vært så heldig å fått truffet jentene bak bloggene her i Rogaland, men skulle gjerne ha truffet flere! Utrolig hvor flotte mennesker som blogger :) Og så søte babiser da ;) Ha en fin dag! klem.

    SvarSlett
  3. ..det var veldig kjekt å hilse på deg - selv om det liksom ikke ble tid til så mye prat. et virvar av noen litt kjente - men mest ukjente, og da blir det ofte slik : man rekker ikke skikkelig over alle..

    Det var en utrolig fin lørdag, og jeg kjenner at dette er noe som godt kan skje hvert år her i Bergen!!

    Så nydelige bilder du har lagt ut, din lille prins var såå søt og virket jo utrolig rolig og snill!

    Klem til deg.

    SvarSlett
  4. Det virket som et fantastisk koselig treff. Kan ikke du bli med på bloggtreffet som skal være i Oslo om et par uker? :)

    SvarSlett
  5. Så og hørtes ut som en kjempe koselig helg...
    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  6. Takk for sist - det ble jo som de andre skriver litt sånn hurten og sturten:) Men veldig koselig å hilse på deg.. Fant ikke alle igjen senere på dagen, det var utroolig mye folk og litt småkaos!

    Tenkte jeg skulle si det til deg, når jeg hadde deg her - at jeg synest du er kjempeflink! Har jo skrevet det mange ganger her på bloggen, men jeg ville no bar si det:o) Har fulgt deg siden du startet - og du inspirerer veldig!

    Ha en fin dag, med den lille fininigen din:)

    Klem, Marte

    SvarSlett
  7. Kjære venn,

    Det var så kjekt å endelig treffe deg.
    Takk for en super dag, håper det ikke blir lenge til neste.. Heidi og jeg får ta oss en dagstur hihi:-)

    God klem

    SvarSlett
  8. Det ser ut som at dere har hatt en fantastisk dag.. heldigvis er det mange innlegg om det rundt omkring så vi aom ikke har vært der for litt inntrykk vi også:)

    Ha en fin dag..

    SvarSlett
  9. Så herlig å kunne ta en slik tur :) Mange fine damer og søte bebiser på bildene, det syns at dere koser dere :)

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  10. Så koselig!
    Og så vakre små bebiser! Nydelig!

    klem

    SvarSlett
  11. Det var en super messe, og veldig kjekt å treffe deg, Kjersti!
    Like fin og kjekk som jeg hadde forestilt meg. Lille bebisen din er jo bare helt herlig også!
    Fine bilder av flotte tobarnsmammaer:)))

    Klem Tove

    SvarSlett
  12. Så koselig, og så skjønne babyer ♥
    Tipper dere hadde det knallfint ja;))

    God ny ukesstart;)

    Klem line

    SvarSlett
  13. Så kjekt..er jo så gøy å treffe jentene bak bloggene..
    Et fint knippe mødre&sjarmtroll da...
    Fin mandag til deg!!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Ahh så härligt med en kombinerad blogg, flärd och babyträff!
    Är glad att ha hittat hit! Kommer följa din fina blogg (och bebis) from now on!

    Hälsningar
    Linda

    SvarSlett
  15. Så koselig det så ut - og for noen nusselige søte små babyer :)

    Ha en fin mandag

    Klem fra Lene

    SvarSlett
  16. Takk for sist... fikk ikke mulighet til å hilse på deg. Men nå fikk jeg iallefall mulighet til å ta en titt på siden din. Veldig spennende blogg og utrolig vakre bilder.

    MVH Galleri Tove

    SvarSlett
  17. For en flott knippe jenter og ikke minst herlige skjønne små!!:) Ser ut som dere hadde en fiin dag, sikkert gøy å kunne ta turen. Håper det ikke er lenge til vi møtes igjen Kjersti!

    Klemklem

    SvarSlett
  18. Hei vennen! Fine bilder (eh...ja, sånn relativt...hihi). Det VAR så utrolig kjekt at dere tok turen over fjellet, om enn for litt kort tid. Men det var bare kjempekoselig å se deg igjen og hilse på lille skjønneste Ludvig. Håper dere ikke var altfor utslitte da dere kom hjem? Gleder meg alt til neste treff!<3 God klem

    SvarSlett
  19. Kjempekjekt å møta deg Kjersti! Samt sjå den skjønne vesleguten din! Håpar turen heim gjekk fint på din travle Bergensdag.
    Ha ein knallkjekke dag! Her er det jobbing, men med beina litt høgt! :-)

    SvarSlett
  20. Du har en fantastisk blogg och jag älskar verkligen att titta in här. Tack för att du delar med dig!
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  21. Ein av grunnane til at det var så kjekt på lørdag var at du og miniprinsen din tok turen! Fantastisk koseleg. Gledar meg også allerede til neste gong :) Klem klem

    PS! Ler litt av bildet der eg er med. Alle andre er opptatt med prating medan eg fokuserer på å bli tatt bilde av *flaut*

    SvarSlett
  22. Vilka små söta bebisar =) Mysigt! Fina bilder du tar!

    Annelie

    SvarSlett
  23. Prøver å mase litt igjen jeg:) Lurer igjen på om du måtte betale moms eller toll på guttetøyet du bestillte fra Zaras online butikk? De har så mye fint. Har så lyst til å bestille til min lille pjokk, men skulle bare så gjerne vite om det kommer moms og toll i tillegg til den oppgitte prisen.

    SvarSlett
  24. Har ikke ord for hvor fint hjem dere har=0))du som skulle ha vinni norges vakreste hjem 2011.kunne godt trenft noe tips hær hjemme fra deg.ha en fin kveld. klem

    SvarSlett
  25. Hei Kjære deg! Nå var det på tide å si hei og takke for at du tok turen til Bergen og messen. Tusen takk! Har fulgt med bloggen din en stund og blir veldig inspirert. Håper vi kan holde kontakten og at vi sees på treff i Bergen til neste høst også. Lei meg for at jeg ikke fikk snakket personlig med hver og en av dere bloggere. Skjønne jenter! Ser hvertfall ut til at der har kost dere og fått pratet. Vi holder kontakten. Ha en fin høst! Klem Trude/prosjektleder interiør & boligmessen Bergen

    SvarSlett