søndag 16. oktober 2011



Tantes lille tulle





Jeg var jo så heldig å bli tante til lille Emma dagen etter jeg selv ble mamma på nytt, og selv om jeg synes det er kjempevanskelig å ta bilder av barn, ja mennesker generelt, så prøvde jeg å knipse litt i går mens landkyllingen sto i ovnen.
Og så er det gøy å leke seg litt i photoshop etterpå, skulle så gjerne tatt et kurs og lært meg masse masse!






Stolte mamman (min lillesøster Silje), og lille tullemor. Hun er prikk lik mamman sin da hun selv var liten, det er det ingen tvil om...






Det er praktisk å ha noen små å øve seg på, tiden går så vannvittig fort denne første perioden, så jeg glemmer nesten helt å ta bilder. Å ligge over skulderen var tydeligvis noe som "funket" for å få oppmerksomheten, så jeg tror jeg må få litt hjelp av pappan her i huset, så vi kan ta noen bilder av lillebror også;)


Fin søndag til alle som titter innom


KLEM



33 kommentarer:

  1. nydelig jente, ikke rart du er stolt tante :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  2. For en søt liten tullemor! Så jente!

    Ja, må få tatt litt bilder her hjemme også, ser tiden går og merker jeg knipser få blinkskudd av lillegutten ;)

    Ønsker deg en flott uke Kjersti!

    SvarSlett
  3. Kjempesøte bilder av en nydelig liten jente!

    Ha en kjempefin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Hun er helt nydelig!!! Og det var kjempefine bilder, og perfekt redigering! Håper dere har fine dager, min venn! Stort sett ganske mørkt og vått her, men med oppgaveskriving og dåpsforberedelser til helgen er det egentlig helt greit. Så er det jo snart Oslotur...jippi! Gleder meg til å være med deg igjen! Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig! :) Kjekt å ha bilder fra de er små.

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder og skjønner godt du er stolt;) Virkelig flott redigert:)

    SvarSlett
  7. Hvor er hun bare dejlig og sikke nogen skønne billeder.
    Kan godt forstå hun får mange møsser...

    Knus Susi

    SvarSlett
  8. Fiiine bilder av ei nydelig litta pike ♥ Og så herlig med så tette fettere og kusiner da, det blir nok stor stas oppover i årene;))

    Klem line

    SvarSlett
  9. Nydelege bilete, det første var superfint og det andre berre ropte "morskjærleik!"

    SvarSlett
  10. Nydelig bilde av nydelig liten tulle :)

    SvarSlett
  11. Du tar kjempefine bilder. Dette burde du prøve deg med hos oyeblikk.net som har en konkurranse om barneblikk.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  12. Suverene bilder! Barn er vanskelig å fotografere, men når man først får det til er det jo så gøy:)

    SvarSlett
  13. Förståe att du är stolt. En sån liten sötnos!

    Kram C

    SvarSlett
  14. Vilken liten sötnos! Och fina bilder också. Kramar Kicki

    SvarSlett
  15. Så nydelig :) Og så gøy å bli tante :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  16. åå, det var ei nydelig lita tulle! Bildene er såå fine!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  17. Næmmen duttan for ei skjønn lita ei :)
    Jeg skulle også ha vært på både fotokurs og kurs i fotoredigering, er jo såååå gøy å holde på med!

    Ha en forsatt fin søndagskveld :)

    ~Natalie~

    SvarSlett
  18. Nydelig tulle og nydelige bilder! Takker for skuldertipset, det skal jeg huske på:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  19. For en utrolig vakker liten tulle!♥ Det er så stas å være tante.
    Er skikkelig misunnelig på deg som har søsteren og niesen rett i nærheten og er i permisjon sammen.

    Utrolig fine bilder forresten. Synes du er kjempeflink!

    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  20. Så fine bilete av ein nydelig liten venn :) Det blikket hennas var heilt herlig, og godt fanga av tante. Så kjekke minner å ha.

    Klem Eli

    SvarSlett
  21. For et utrolig nydelig barn! Herlig bilde :)

    SvarSlett
  22. Utrolig fine bilder og et nydelig tantebarn du har:)

    Ha en fin mandag!
    -Rita

    SvarSlett
  23. Men så söööt!! Och vilka otroligt fina bilder :)

    Ha en härlig måndag!

    Kramar Linda

    SvarSlett
  24. Vakkert barn, du tar utrolig fine bilder! Ha en finfin mandag :)

    SvarSlett
  25. himmel så söt hon är!!
    och vilken fotograf
    du är!
    duktiga duktiga du.

    tusen tack för ditt
    fina sms idag ♥

    och nu har du äntligen
    ett litet mail :)

    kram.

    SvarSlett
  26. Vilka underbara kort!
    Såå gullig...

    Klem Lizette

    SvarSlett
  27. Helt nydelig! En påminnelse til meg selv om at jeg må bli flinkere å ta bilder av mine nurk. Er litt for flink til å ta bilder av andre ting.

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  28. Tusen takk for bursdagshelsing! Ja, dei 3-åringane er heilt herlige:)
    Og det er jammen med babyer og, denne vesle prinsessa var berre nydeleg. Flotte bilder du har tatt.

    Ha ein fin fin dag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  29. For ett usedvanlig vakkert barn!

    SvarSlett
  30. Vad söt! Och vad duktig du är som fotograf! Hur får du ögonen så framhävande i Photoshop?

    Tacksam för svar! :)

    Kram Linnéa

    SvarSlett
  31. Meget skønne billeder du har på din fantastiske blog :-)

    SvarSlett