torsdag 26. juli 2012



morning.moments.






Hei hei:) Her kommer et lite livstegn fra meg;) Har har vi hatt F.E.R.I.E (Holliday), med store bokstaver, og det har av litt ulike grunner ikke blitt noe blogging de siste ukene... Litt deilig med et avbrekk også, men kjenner jeg har savnet den og dere:)
Jeg og pappan har vært på "kjæresteferie" i Portugal, der vi var gjester i et storlagent sommerbryllup til ei god venninne. Vi har trasket rundt i magiske Lisboa, nytt utsikten fra vakre takterrasser og boltret oss i fantastisk god sjømat i Cascais... Et avbrekk fra en hektisk hverdag som jeg unner alle småbarnsforeldre;)








I dag flommer sola inn vinduene, og jeg har smyget meg rundt med kameraet og fanget noen morningmoments her hjemme fra huset på øya... Idag blir en fantastisk sommerdag skal vi tro været utenfor!
Storebror koser seg med litt barnetv på morgenkvisten. Han pleier egentlig å multitaske med ipaden, men i dag var han veeeldig trøtt;)








Elsker "aldrene terakottapotter", selv om de faktisk er nye...;)









Idag skal putene komme seg ut på terrassen!









Morgenstund for mor...
Sitter her og forbereder lillebror Ludvig sin 1 års dag på lørdag. Kan nesten ikke tro at den dager er så nær! I tillegg fyller jo også lille niese Emma 1år dagen etterpå, så dette blir en helg med kaker i sentrum;)








Vinduet i sofakroken vår. Et lite nytt oliventre og et ubetalelig sollys...
I kveld har jeg planer om å prøve meg på noen hjemmelagde pompoms, vi får nå se hvordan det går;)
Og så skal det bakes gultrokake og cupkcakes, men først en tur ut i sommerværet:)


Tusen takk til alle dere som titter innom, og som har etterlyst meg, det er koselig å høre:)


KLEM




31 kommentarer:

  1. Herlige sommerbilder !!
    JA til mer morgensol og sommer :)

    .Kos dere med selskap!!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med nytt blogginnlegg!
    Du tar så fine bilder:)
    Nyt dagen med guttaboys, og lykke til med pompom laging, det tar sin tid..hihi.

    Klem fra silje

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, herlig sommerlys og en god stemningsrapport! For ikke å snakke om; GRATULERER med den fine 1-åringene deres! Håper kompisen min får et kalas som er min kompis verdig ;) og det tviler jeg vel ikke på!

    God sommerklem herfra

    SvarSlett
  4. Vi har savnet deg! Men utrolig gøy å få følge deg på instagram:-) Jeg får aldri nok av litt "Kjersti-inspirasjon". Nydelig morningmoments og da :-) Ha en herlig dag i solen, og lykke til med pompom laging!

    Klem, Julie

    SvarSlett
  5. The succulents look really pretty in the terracotta pots!

    SvarSlett
  6. Magiska sommarbilder!
    Ser helt fantastiskt ut.
    Njut!

    Kram

    SvarSlett
  7. Godt å ha deg tilbake :) Må innrømme at jeg har savnet dine inspirerende innlegg! Fine og lyse bilder som alltid :) Nyt dagen ute i sola!

    SvarSlett
  8. Fantastisk stemning i bildene dine, de oser av morgen ro :)
    Etter å ha sett panelen dere har på veggen, vet jeg med sikkerhet at det er sånn jeg vil ha ;)

    Ha en flott dag i sola :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Hvor er lykta i vinduet ditt fra? Den var veldig fin!!!

    SvarSlett
  10. Kjære Kjersti, nydelige hverdags moment i deres hus...du er dyktig til og komponere og velger nydelige bilder som smelter sammen...;)

    SvarSlett
  11. Koselig å se at du er innom, Kjersti!
    Nydelige stemningsbilder som alltid.
    Hørtes ut som en deilig kjæreste-tur. ♥

    Ønsker deg en fortsatt god ferie!


    AW

    SvarSlett
  12. Oow finally another post from you ;)
    What a lovely pots you have, where are they from? beautiful pictures!

    Hugs Miranda

    SvarSlett
  13. Så otroligt vackra bilder! TYcker om din stil jättemycket! Kram, Anette

    SvarSlett
  14. Deilige bilder som alltid!

    Lykke til med forberedelser!

    Stor klem

    SvarSlett
  15. Herlig sommerstemning hos deg, Kjersti, og flotte bilder som altid! Nyt sommerdagen og bursdag i helgen :-) Klem; Heidi

    SvarSlett
  16. Dagen blir alltid litt bedre når det er et nytt innlegg på kjerstislykke :) Nydelige bilder, som vanlig!

    Ønsker det en god dag i strålende solskinn :)
    Klem

    SvarSlett
  17. For noen herlige bilder:) sitter bare å nyter dem:)
    Høres ut som dere har hatt en god ferie:)
    Lykke til med planlegging av bursdag til helgen:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  18. For noen herlige bilder,blir helt facinert jeg.... Jeg er fryktelig dårlig,men hopper i det;) Har lagt deg til min blogg,for jeg vil gjerne se mer. Klem lille meg

    SvarSlett
  19. Oj sådana härliga bilder du tar!! :)
    vilken tur att jag hittade hit!
    Kram från Finland

    SvarSlett
  20. Vilka fina bilder och en härlig blogg du har!

    SvarSlett
  21. endelig! Kjersti inspirasjon...Har du kjøprt ny sofa? Om så er vi veldig nysjerrig på hvordan det ble?

    SvarSlett
  22. Så koslig at du er tilbake! Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  23. Underbara bilder !!¨

    http://countrylifebyn.blogspot.se/

    // Nina

    SvarSlett
  24. Alltid lika fint! Tack för en underbara blogg, kram!

    SvarSlett
  25. Nydelige bilder og fantastisk lys! Du er superdyktig med kameraet! Og veldig koselig med innlegg fra deg igjen :)

    SvarSlett
  26. as your newest follower, i am crushing like crazy on your most gorgeous blog!!!!

    can't understand a word of the language, but i am moved by your lovely photography.

    hope you'll follow back!

    michele

    SvarSlett
  27. Herlige morgenbilder som bader i lys:)
    Tusen takk for dine fine ord Kjersti!
    De varmer:)
    *klem fra tonje

    SvarSlett
  28. Lurte på hvor du har kjøpt den fine sølvlykten i vinduet??? Fått det veldig fint:)

    SvarSlett
  29. Vackert så det förslår!

    Kram o lycka till med pompomsen...!
    Jennie LK

    SvarSlett
  30. I found your blog today and just wanted to say that you have such a lovely blog and your photos are simply gorgeous! :) I think I'll spend some inspiring hours with catching up the older posts! Don't understand the language, but pictures speak to themselves :)

    Greetings from Estonia!

    SvarSlett