torsdag 15. november 2012



Last Christmas









Så er vi her snart igjen... Julen står for dør, og jeg ser at det har begynt å dukke opp julepyntede hjem rundt hos bloggerne allerede.
Jula har vært i tankene mine lenge selv, men jeg har ennå ikke satt noen idéer ut i live.
Bildet over er fra julen våres i fjor, og en STOR forskjell i år, er jo at vi har fått både nye vinduer og vegger.
Akkurat det med julepyntede vinduer har ikke vært i fokus frem til nå, men i år skal vinduene virkelig preges av jul. Jeg tror det blir en del hjemmelaget i år, synes ofte det er den vakreste julepynten:)
Samtidig skal vi ha snekker både inne og ute i løpet av de neste ukene, men jeg prøver å fokusere på at det kommer til å bli så bra så bra når de har gjort jobben sin;)

Fin torsdags kveld:)


KLEM


12 kommentarer:

  1. So incredibly beautiful! I love it and I love your amazing blog!!!
    :) Lara

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg gleder meg til jul:D Gleder meg til å se ditt julepyntede hjem, blir nok mye flott der. Gøy å lage litt egen julepynt. Prøvde meg nettopp på noen julekuler(finner så mye fin inspirasjon på pinterest) med stoff i lin og bast rundt. Gøy å lage noe selv:-)

    Lykke til med snekkerene, det blir nok bra til slutt;-) hehe

    God helg, i morgen:D

    SvarSlett
  3. Vilken vacker bild! Älskar färgskalan.

    SvarSlett
  4. Oj redan liten gran inne. Sååå fint. Var kommer hinken, krukan ifrån? Vackert.
    Kramis Eva

    SvarSlett
  5. Diggi'n it:)
    Elsker treet!!
    Her er det og mange tanker mot jul, men fortsatt ingen julepynt i huset, det får vente til 1 desember:))

    SvarSlett
  6. Ooohhh, som jeg gleder meg til juleinnleggene dine. De er en høydare hvert eneste år ♥

    Kos deg i helga Kjersti og nyt dine søte små (og den store) :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Stilig bilde!
    Jeg elsker at folk har begynt å pynte, men det er litt fortidlig enda synes jeg.
    Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  8. Elsker bildet!
    Det begynner å nerme seg..gleder meg til å se hva du finner på denne jula:)
    Lykke til med snekker p besøk:)

    SvarSlett
  9. Så fint bilde, gleder meg til å se hvordan det blir pyntet hos dere i år :-)

    God helg!

    SvarSlett
  10. so lovely!!! kisses from Argentina!
    I'm Lau, bulubu.blogspot.com.ar

    SvarSlett
  11. Such cute photos!!! And very cozy interior design!

    SvarSlett
  12. Så fine bilder! Jeg gleder meg også masse til jul!! Men har lovet meg selv og samboeren: ingen julegreier før desember ;) så jeg GLEDER meg til 1.desember ;)

    SvarSlett